7 Şubat 2016 Pazar

Neutrogena deep clean canlandırıcı makyaj temizleme suyu 2016 /Neutrogena deep clean, refreshing water make-up removal 2016

Herkese yeniden merhaba :)
Bu gün sizlerle başlıktan da anlamış olduğunuz neutrogena'nın makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim. Alkolsüz bir ürün içinde herhangi bir yağ bulunmamakta bu ürünün. Normal ve karma ciltler için uygun olduğu yazıyor arkasında . Bu açıdan bence yağlı cilde sahipseniz de kullanabilirsiniz.
Hello again everyone :)
These days I'm going to talk about the Neutrogena makeup cleaning water from the title that you have learned with you. This product is any fat present in the non-alcoholic product. behind writing it is suitable for normal and combination skin. You can also use if you have oily skin, I think from this point of view.

Göz makyajımı temizlerken gözlerimde yanma yapmadı. Bir kaç tane disk pamuk kullandım. Hemen çıkarttığını söyleyemem rimelimi. Sizler'e yorum yapacağım için yıkamadım direk olarak makyaj temizleme suyunu uyguladım. Normalde yüzümü yıkayıp ondan sonra kullanıyorum.  
Eye make-up cleaning my eyes did not burn. I used a few cotton wool pad. I can not say immediately remove my mascara. I applied the makeup, I wash for cleaning water directly to sizleride I commented. Normally I use it after washing my face.
Olumlu yanları : Göz Yakmıyor.
Büyük bir ürün 200ml 
Hassan ciltler kullanabilir. 
Olumsuz yanları: Yüzünüzü yıkamadan kullanırsanız bir kaç tane pamuk harcayabiliyorsunuz. 
Ürün hakkındaki tüm yazdıklarım tamamen kendi düşüncelerim ve gözlemlerimden oluşmaktadır. Herhangi bir şekilde kopyalanması yasal suçtur. Yazımı paylaşabilirsiniz. Hesabımı göstererek Teşekkürler. Bloğuma katılmayı unutmayın.
 Positive aspects: Eye does not burn.
Large items 200 ml
Sensitive skin can use.
Disadvantages: You can spend a few cotton If you use washing your face.

I write all my thoughts about the product is completely formed, and my own observations. Copying in any form is a legal offense. You can share your spelling. Thanks for showing my account. Do not forget to join my blog.
 

5 yorum:

  1. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geldim. Blogunuz sade ve güzel. Bu ürünü herkesin blogunda görüyorum sanırım daha fazla dayanamayıp alıcam :) Bende bloguma beklerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) bloğunuza bende bakıcam. Malesef videoları artık göremiyorsunuz şuan youtube askıya alma durumu var. İnşallah düzelicek.Bloğumu takibe aldınız mı acaba arkadaşlar kısmından :)

    YanıtlaSil
  3. Etkinliklerle buldum blogunuzu takibe aliyorum bende bloguma beklerim...
    Neutrogena bazi ürünlerinde cok basariliyken bazilarinda vasat kalıyor malesef..
    bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben şuana kadar sanırım 2 ürününü kullandım diğeri sivilceler için olan visibly clear sivilce temizleyici jeli hatta onunla ilgili yazım var. Ben kendi açımdan söylemeliyim ki başarılı buldum .

      Sil